OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Jaké Mini upravujeme?

MINIMotor // Model
Cooper S 2006 – 2010 Motor: N14 // HA, CL
Cooper S 2010 – XXXX Motor: N18 // HA, CL, CP, RD, CO, CM, PM
JCW 2008 – 2012 Motor: N14 // HA, CL, CP, RD, CO
JCW 2013 – XXXX Motor: N18 // HA, CL, CP, RD, CO
GP2 / JCW Countryman / Paceman – Všechny Motor: N18 // GP, CM, PM

HA = Hatch CO = Convertible CL = Clubman CM = Countryman CP = Coupe PM = Paceman RD = Roadster

Manic "X" (navrženo pro silnici)

Jeden performance a seriové mod. Vstupní optimalizace pro všechny typy paliv. Úprava jakou očekáváte s mírným navýšením výkonu s možností přepnutí do seriového nastavení.

Cena softwaru 12 900kč včetně DPH

N14/N18 Cooper S: ~ 205 PS – 280 Nm

N14/N18 JCW/GP: ~ 225 PS – 300 Nm   

Stage 1 (Na vrženo pro silnici pro opravdové nadšence)

Tři performance mody plus seriový. Možnost přepínání třech nastavení pro jednotlivé tlaky turbodmychadla a kvality paliva. Emisní kontrola je změněna s možností použití sportovního nebo žádného katalyzátoru bez rozsvícení kontrolky motoru.

Cena softwaru 16 900kč včetně DPH

N14/N18 Cooper S: ~ 225 PS – 340 Nm

N14/N18 JCW/GP: ~ 250 PS – 350 Nm

Stage 2  (Navrženo pro silnici, trackdays, sprinty nebo závody)

Tři performance mody plus seriový. Možnost přepínání třech nastavení pro jednotlivé tlaky turbodmychadla a kvality paliva. Emisní kontrola je změněna s možností použití sportovního nebo žádného katalyzátoru bez rozsvícení kontrolky motoru. Stage 2 oproti Stage 1 vyžaduje upgrade intercooleru (Wagner Tuning), sportovního výfuku (Akrapovič nebo Scorpion) se sportovním katalyzátorem nebo bez a propustný vzduchový filtr ITG. 

Cena softwaru 18 900kč včetně DPH

N14/N18 Cooper S: ~ 250 PS – 370 Nm

N14/N18 JCW/GP: ~ 275 PS – 380 Nm

Stage 3 upgrade s hybridním turbodmychadlem

Tři performance mody plus seriový. Možnost přepínání třech nastavení pro jednotlivé tlaky turbodmychadla a kvality paliva. Emisní kontrola je změněna s možností použití sportovního nebo žádného katalyzátoru bez rozsvícení kontrolky motoru. Stage 3 oproti Stage 2 vyžaduje instalaci hybridního turbodmychadla Loba Motorsport LO310.

Cena softwaru je 23 900kč včetně DPH

N14/N18 Cooper S: ~ 280 – 300 PS und ~420 NM

N14/N18 JCW/GP: ~ 290 – 320 PS und ~420 NM

Stage 4 big turbo kit

Informance na vyžádání. 

Další možnosti:

 

Manic "Na míru"

Všechny úpravy od Manic X do Stage 4 mohou být upraveny na míru by Vám vyhovovali podle přání za extra poplatek. Můžete si vybrat z dalších možností jako odstranení cyklu studeného startu, plameny, lineární plyn, použití vstřikování methanolu nebo závodního benzínu. Manic "Na míru" vyžaduje přípravu a doba dodání je cca 7 pracovních dní. Samozřejmě můžete využít možnosti hotových úprav a možnost úpravy na míru využít později. 

Hardware

Mezi nabízený hardware patří výfukové systémy Scorpion a Akrapovič, vzduchové filtry ITG, podvozkové komponenty KW a ST Suspensions, intercoolery Wagner Tuning nebo hybridní trubodmychadla Loba Motorsport.

SPS jednotka

Umožňuje přepínat nastavení ECU bez nutnosti flashování pomocí OBD2 portu. Možnost přepínat mezi performance mody (3x) a seriovým. Všechny operace trvají několik sekund.

Cena SPS jednotky je 4900kč včetně DPH.

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.